Kuka vuokraa asuntoja Ison Omenan ja/tai Ainoan -kauppakeskuksesta?

Kysytty

Kuka vuokraa asuntoja Ison Omenan ja/tai Ainoan -kauppakeskuksesta?

Vastaus

Vastattu

Tapiolan Kirjokannen ja Ison omenan kauppakeskuksen yläpuolella olevia asuntoja vuokraavat useat tahot.

Vuokrailmoituksia löytyy useasta palvelusta esim. Vuokraovi.com, Oikotie asunnot ja Tori.fi.

Citycon vuokraa nyt asuntoja Lippulaivan kauppakeskuksen lähellä ja tulevaisuudessa ehkä myös Ison Omenan lähellä. Linkki Länsiväylän uutiseen 5.11.2021 sekä Linkki Asuinhuoneistot.Citycon