Kuka vastaa UEFA markkinoista, tässä nimiä tai osastoa.. Koska mitään linki tai muuta ei löydä mistäää sivulta tai mistää.. nimi vain kuka UEFA MARKKOINTIA…

Kysytty

kuka vastaa UEFA markkinoista, tässä nimiä tai osastoa..
Koska mitään linki tai muuta ei löydä mistäää sivulta tai mistää..
nimi vain kuka UEFA MARKKOINTIA JOHTAA.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

UEFA:n nettisivujen mukaan UEFA:n pääsihteeri (general secretary) on Gianni Infantino. Alla olevan linkin takaa löytyy kuvaus pääsihteerin tehtävistä, joihin kuuluu mm. liiketoimintasuunnitelman esittäminen ja tulo- ja menoarvion laatiminen. UEFA:n johtaja on Michel Platini.

http://www.uefa.com/uefa/aboutuefa/organisation/generalsecretary/index…