Kuka suomalainen naiskirjailija on julkaissut mökkipäiväkirjojaan? Kyseessä vanhempi ihminen ja muistaakseni myös blogia piti. Ei ole kyse omakustanteesta…

Kysytty

Kuka suomalainen naiskirjailija on julkaissut mökkipäiväkirjojaan? Kyseessä vanhempi ihminen ja muistaakseni myös blogia piti. Ei ole kyse omakustanteesta koska kirjaa selailin pari vuotta sitten Suomalaisessa kirjakaupassa. Julkaistu siis 2000 luvulla.

Vastaus

Vastattu

Olisiko kyseessä Johanna Jovelanin ja Annabelle Antasin vuonna 2022 ilmestynyt kirja Vanhassa talossa? Jovelan kirjoittaa myös blogia, joka löytyy osoitteesta https://www.omavarainen.fi/jovelassa/

Vanhassa talossa -teos ei ole varsinaisesti mökkipäiväkirja, vaan Jovelan kertoo siinä yksinkertaisesta elämästään vanhassa, 150-vuotiaassa talossa. Muita kuvaustasi läheisesti vastaavia teoksia tai tekijöitä ei löytynyt, joten uskon kyseisen teoksen olevan oikea.

Vanhassa talossa -kirja löytyy Helmet-sivustolta täältä: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2511226__Svanhassa%20talo…

1 ääntä

Kommentit

Voisiko olla myös Eeva Kilpi? Sininen muistikirja (2019) ja Punainen muistikirja (2019).
Ei kyllä taida pitää blogia.