Kuka on tällä hetkellä Suomen rikkain henkilö ja monenneksiko rikkain hän on maailmassa?

Kysytty

Kuka on tällä hetkellä Suomen rikkain henkilö ja monenneksiko rikkain hän on maailmassa?

Vastaus

Vastattu

Yhdysvaltalaisen talouslehti Forbes julkaisee vuosittain listaa maailman varakkaimmista henkilöistä. Suomalaisista korkeimmalla sijalla tuolla listalla on jo useita vuosia ollut Koneen Antti Herlin, joka vuonna 2018 oli 4,2  miljardin dollarin omaisuudellaan sijalla 514. Tämän vuoden listausta ei vielä ole saatavissa, mutta Forbesin sivulta löytyy real time -listaus, jossa Herlinin sijoitus näyttää hieman nousseen ja on nyt tätä kirjoittaessani 483. Omaisuus on tällä hetkellä 4,1 miljardia.

Forbesin listoja voi katsoa osoitteessa: https://www.forbes.com/billionaires/list/