Kuka on kirjoittanut Rakas Jeesus, joululahjamme. tule meille siunaa juhlamme Sydämiimme taivaan kirkkausjuhlamme Anna Rauha, anna rakkaus

Kysytty

kuka on kirjoittanut
Rakas Jeesus, joululahjamme.
tule meille
siunaa juhlamme
Sydämiimme taivaan kirkkausjuhlamme
Anna Rauha, anna rakkaus

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä, emme onnistuneet selvittämään säkeiden kirjoittajaa. Sisällön ja sanomansa puolesta se muistuttaa vähän tällä verkkosivulla olevaa vanhan aapisen Seimen lapsi -joulurunoa: https://www.tiedonportailla.fi/adventtikalenteri/luukku6.htm

Tuntisikohan joku lukijoistamme kysyjän etsimää tekstiä?