Kuka on esittänyt suomenkielisen version Elviksen biisistä I Just Can't Help Believing?

Kysytty

Kuka on esittänyt suomenkielisen version Elviksen biisistä I Just Can't Help Believing?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä Barry Mannin ja Cynthia Weilin laulusta ovat julkaisseet suomenkielisen version Pertti Reposen käännöstekstiin "Mä tuskin vielä uskon" Arto Sotavalta vuonna 1970 ja Vesa Haaja vuonna 2017.