Kuka on antanut äänensä Vaarallinen Tehtävä elokuvissa kuuluvalle äänelle joka antaa tehtävän annon ennen kuin viesti tuhoutuu ?

Kysytty

Kuka on antanut äänensä
Vaarallinen Tehtävä elokuvissa
kuuluvalle
äänelle joka antaa tehtävän annon ennen kuin viesti tuhoutuu ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän listauksen mukaan ensimmäisessä elokuvassa äänen antaa Henry Czerny, toisessa Anthony Hopkins ja kolmannessa Billy Crudup. Oletettavasti myöhemmissä elokuvissa äänenä on saman kaavan mukaan orgaanisatiota tai tehtävää johtavaa henkilöä kulloinkin esittävä näyttelijä.