Kuka oli EUn laajentumiskomissaari kun Unkari liittyi EUhun?

Kysytty

Kuka oli EUn laajentumiskomissaari kun Unkari liittyi EUhun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Unkarin liittyessä Euroopan unioniin 1.5.2004 EU:n laajentumisesta vastaavana komissaarina toimi saksalainen Günter Verheugen. Marraskuussa 2004 laajentumiskomissaariksi tuli Olli Rehn.

Euroopan unioni. Unkari.
hs.fi. EU:n laajentuminen tulee komissaari Olli Rehnin vastuulle.
Kaleva.fi. Unkarin EU-jä­se­nyyt­tä ter­veh­dit­ty ilolla.
ts.fi. Turkille vihreää valoa EU-neuvotteluun.
wikipedia.fi. Günter Verheugen.