Kuka (miesääni) laulaa hyvin erikoisen kappaleen menneiltä vuosikymmeniltä. Muuta en siitä enää muista kuin että välillä laulu muuttuu puheeksi jossa lause "on…

Kysytty

Kuka (miesääni) laulaa hyvin erikoisen kappaleen menneiltä vuosikymmeniltä. Muuta en siitä enää muista kuin että välillä laulu muuttuu puheeksi jossa lause "on kuin margareta haverinen takaapäin ... ja sitten huudahduksia ja trumpetin? kovaäänisiä sooloja.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tätä laulua ei löytynyt. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?