Kuka lauloi italiaksi kappaleen, joka suomeksi on nimeltään Ensi kerran?

Kysytty

Kuka lauloi italiaksi kappaleen, joka suomeksi on nimeltään Ensi kerran?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen "Come prima" sävelsivät vuonna 1955 Vincenzo Di Paola ja Sandro Taccani ja sanoitti Mario Panzeri. Ensimmäisenä sen levytti vuonna 1957 laulaja Tony Dallara yhtyeen I Campioni säestämänä. Myöhemmin se on levytetty italiaksi kymmeniä kertoja.