Kuka esittää ja mikä on kyseisen iskelmäbiisin nimi??? Kertosäe menee jotenkin näin: "kyllä kukkamekko tietää sen, nyt on kesä ikuinen... hymyyn taipuu suu…

Kysytty

Kuka esittää ja mikä on kyseisen iskelmäbiisin nimi??? Kertosäe menee jotenkin näin: "kyllä kukkamekko tietää sen, nyt on kesä ikuinen... hymyyn taipuu suu.. arkihuolet häviää.. riippukeinuun nukahtaa..." Jotenkin noin =)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen Kukkamekko esittää yhtye Mieskone ja sen on säveltänyt ja sanoittanut Juha Mieskonen. Kukkamekko löytyy Mieskoneen levyltä Kaislavene (1999). Nuotinnoksena se löytyy kokoelmasta Hits 98, Warner/Chappell Music Finland 1998.