Kuinka vanhoja aikakauslehtiä teiltä löytyy? Etsin Novita neulelehteä kesältä 2009. Voisiko se löytyä vielä?

Kysytty

Kuinka vanhoja aikakauslehtiä teiltä löytyy? Etsin Novita neulelehteä kesältä 2009. Voisiko se löytyä vielä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoossa vain Sellosta löytyy kesän 2009 Novita. Tällä hetkellä se on lainassa ja eräpäivä 12.7.2011.

Helsingissä Itäkeskuksen kesänumero (3 /2009) on palautettu toiseen kirjastoon ja matkalla kotikirjastoonsa. Pystyt tekemään varauksen tästä lehdestä Helmetissä. Hae Novita: Helsinki, klikkaa varaa-painiketta, kirjaudu sisään ja valitse varattava lehti luettelosta. Noutopaikaksi voit valita oman kotikirjastosi.