Kuinka toimin kun huomasin, että varaamani kirja on epähuomiossa mennyt Joutsan pääkirjastoon, pitäisi tulla Jyväskylän pääkirjastoon?

Kysytty

Hei! Kuinka toimin kun huomasin, että varaamani kirja on epähuomiossa mennyt Joutsan pääkirjastoon, pitäisi tulla Jyväskylän pääkirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Hei ja kiitos viestistä!

Sinun kannattaa olla yhteydessä Joutsan pääkirjastoon: https://www.joutsa.fi/vapaa-aika/kirjasto/#Yhteystiedot
Laita viestiin kirjastokorttisi numero, niin nähdään heti mistä kyse.