Kuinka teen allekirjoituksen kun rekisteröidyn kirjastosäätiöön?

Kysytty

Kuinka teen allekirjoituksen kun rekisteröidyn kirjastosäätiöön?

Vastaus

Vastattu

Kirjastosäätiö kuten muutkin vastaavat tahot, jotka vaativat rekisteröitymistä ja tunnistautumista toteuttavat tunnistautumisen yleensä pankkitunnuksilla. Rekisteröitymisen yhteydessä on tarpeelliset ohjeet, kuinka tämä käytännössä toteutetaan. Samoin lomakkeet, sopimukset jne., jotka vaativat allekirjoituksen voidaan toteuttaa sähköisesti henkilökohtaisten pankkitunnusten avulla.