Kuinka suuri osuus suomen palkansaajista on työikäisiä joiden palkka maksetaan suoraan tai välillisesti verotuloista?

Kysytty

Kuinka suuri osuus suomen palkansaajista on työikäisiä joiden palkka maksetaan suoraan tai välillisesti verotuloista?

Vastaus

Vastattu

Verotuloista palkkansa saavien osuuden selvittämiseksi kysyjän kannattaa kääntyä Palkansaajien tutkimuslaitoksen (labour.fi) puoleen.