Kuinka suuri osa yleisradion rahoituksesta tulee ei uskonnollisilta tahoilta?

Kysytty

Kuinka suuri osa yleisradion rahoituksesta tulee ei uskonnollisilta tahoilta?

Vastaus

Vastattu

Yleisradion toiminta rahoitetaan yleisradioverolla, jota maksavat yksityiset henkilöt ja monet yhteisöt. Uskonnolliset yhteisöt on vapautettu Yleisradioveron maksamisesta.

Lähde:
Laki Yleisradioverosta