Kuinka suuri osa Muuramen kunnan asukkaista asuu taajamissa?

Kysytty

Kuinka suuri osa Muuramen kunnan asukkaista asuu taajamissa?

Vastaus

Vastattu

Muuramen asukasluku on 10383 (31.7.2021). Taajamia on kaksi, keskusta ja Kinkomaa. Keskustassa asuu noin 7000 ihmistä, Kinkomaalla asukkaita on noin 1400. Näin ollen suurin osa muuramelaisista, 8400 henkilöä, asuu taajamissa.