Kuinka siirrän kirjastoautoon varatun teoksen noudettavaksi kirjastosta ?

Kysytty

Kuinka siirrän kirjastoautoon varatun teoksen noudettavaksi kirjastosta ?

Vastaus

Vastattu

Hei! Jos varaus ei ole vielä matkalla tilassa tai odottaa noutoa tilassa, voit vaihtaa noutokirjaston omissa tiedoissa helmet.fi sivuilla. Jos varaus on jo matkalla tai noudettavissa kirjastoautosta, voit soittaa kirjastoauto-osastolle puh.  043 825 1752 tai lähettää sähköpostia auto.kirjasto@vantaa.fi ja kysyä, onnistuuko varausten noutopaikan vaihtaminen.