Kuinka satuloidulla hevosella voi ratsastaa "kaksi päällä"? Onko satula vain yhden istuttava? Ja jos on, niin istuuko toinen ihminen sitten hevon selässä…

Kysytty

Kuinka satuloidulla hevosella voi ratsastaa "kaksi päällä"? Onko satula vain yhden istuttava? Ja jos on, niin istuuko toinen ihminen sitten hevon selässä satulassa istuvan takana vaiko edessä? Voiko tavallisessa satulassa mitenkään istua kaksi ihmistä?

Mihin tavarat mahtuvat, kun heposissa ei ole peräkonttia – he heh – eli jos pitäisi kuljettaa jotain makuuvälineitä kuten alusta ja viltit, ruuanvalmistusvälineitä, vaatteita, pyyhkeitä, muonaa jne.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tähän ei löytynyt tietoa. Kannattaa olla yhteydessä Suomen Ratsastajainliittoon. Yhteystiedot sivulla https://www.ratsastus.fi/yhteystiedot/