Kuinka saada Bebe-leivoksen voikreemitäyte maistumaan muultakin kuin voilta?

Kysytty

Kuinka saada Bebe-leivoksen voikreemitäyte maistumaan muultakin kuin voilta? Kaikissa läpikäymissäni ohjeissa suositellaan lisäämään vain muutama teelusikallinen vaniljasokeria (makua/makeutta antamaan), mutta useammankaan teelusikallisen lisääminen ei lievennä voin makua. Kaupasta ostetuissa Bebe-leivoksissa voin maku ei ole niin läpitunkeva.

Vastaus

Vastattu

Kenties ratkaisu löytyy vaniljasokerista? Niitä näyttää olevan erilaisia.

Löysin Kinuskikissan blogista sivun, jossa vertaillaan erilaisia vanilja-tuotteita. Linkki sivulle

Toisaalta kyse voi olla myös reseptistä. Kirjassa Hyvä Konditoria reseptikirja (ISBN 978-952+52907-9-0) Toim. Manne Stenros, on reseptissä 6 tl vaniljasokeria. Tosin reseptikin voi olla suurempi...