Kuinka paljon Suomeen tulee kultaa vuosittain kulkuneuvo-, viihde-, teollisuus-, terveydenhuolto ja kodinkone-elektroniikan myötä?

Kysytty

Kuinka paljon Suomeen tulee kultaa vuosittain kulkuneuvo-, viihde-, teollisuus-, terveydenhuolto ja kodinkone-elektroniikan myötä?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt tästä tarkkaa tietoa. Tullin sivuilta löytyy tietoa muokkaamattoman kullan ja kullan puolivalmisteiden tuonnista vuosina 2011 - 2017:

https://tulli.fi/documents/2912305/3436465/Jalometallien+ulkomaankauppa/e38aaebf-857e-4937-bcec-013b0eb1e454/Jalometallien+ulkomaankauppa.pdf?version=1.0