Kuinka paljon Helsingin Uimastadionilla käy asiakkaita kesän aikana? Entä mikä on yhden uimastadionkäynnin hiilijalanjälki?

Kysytty

Kuinka paljon Helsingin Uimastadionilla käy asiakkaita kesän aikana?

Entä mikä on yhden uimastadionkäynnin hiilijalanjälki?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Lähetimme nuo sinun kysymykset Uimastadionille ja sieltä vastattiin näin:

"Uimastadionin tämän hetken kävijämäärä on n. 130 000. Päiväkohtainen vaihteluväli on reilusta 1000 kävijästä noin 4000 kävijään. Tarkkaa tietoa hiilijalanjäljestä ei ole, mutta kaupungilla on käynnissä projekti, jonka myötä tästä ja muista energiaan liittyvistä asioista saadaan tulevaisuudessa lisätietoa."