Kuinka paksu on jääkiekkomaalin putken seinämä.En ole varma onko se 2mm vaiko2,5 mm..Vastaus olisi aika mukava kun teen koulussa päättö työksi lätkä maalit,…

Kysytty

Kuinka paksu on jääkiekkomaalin putken seinämä.En ole varma onko se 2mm vaiko2,5 mm..Vastaus olisi aika mukava kun teen koulussa päättö työksi lätkä maalit, muut mitan ovat tiedossa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaiselta jääkiekkomaalien valmistajalta saamme tiedon mukaan jääkiekkomaaleissa käytettävän putken halkaisija on 40 mm ja putken seinämävahvuus 1,5 mm.