Kuinka montaa väriä Iittalan Ballo sarjan tuikkuja on valmistettu, ja mitkä ovat värit?

Kysytty

Kuinka montaa väriä Iittalan Ballo sarjan tuikkuja on valmistettu, ja mitkä ovat värit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fiskars Finland Oy:n kuluttajapalvelun mukaan Ballo-kynttilälyhtyjä on valmistettu 10 värissä. Värit ovat kirkas, sininen, vaaleansininen, vaaleanvihreä, harmaa, merensininen, mustikansininen, vedensininen, hiekka ja punainen.