Kuinka monta lastenhoitokirjaa Paavo Heiniö on kirjoittanut ja vieläkö niitä voi lainata tai ostaa?

Kysytty

Kuinka monta lastenhoitokirjaa Paavo Heiniö on kirjoittanut ja vieläkö niitä voi lainata tai ostaa?

Vastaus

Vastattu

Finna-haun perusteella Paavo Heiniö on kirjoittanut kaksi kirjaa ja lisäksi joitakin lehtiartikkeleita. Voit kokeilla hakua osoitteessa www.finna.fi, josta löytyy myös valokuva Heiniöstä. Kirjojen saatavuus vaikuttaa heikolta. Vaasan seudun kirjastoista niitä ei löydy, mutta kaukolainana ainakin teosta Lastenhoito voi saada. Myytäviä kirjoja voi koittaa etsiä perinteisistä tai nettiantikvariaateista.