Kuinka monta kirjaa keskimäärin Kontulan kirjastosta lainataan yhden päivän aikana?

Kysytty

Kuinka monta kirjaa keskimäärin Kontulan kirjastosta lainataan yhden päivän aikana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston tämän vuoden (2017) kuukausitilastojen mukaan Kontulan kirjastosta lainataan kuukaudessa noin 20 000 kirjaa tai muuta lainaa. Kirjasto on avoinna kuukaudessa noin 26 päivänä. Lainoja kertyy siis keskimäärin 769 päivässä. Kirjoja lainoista on lähes 80 prosenttia.