Kuinka monelle kielelle Sofi Oksasen Puhdistus on käännetty?

Kysytty

Kuinka monelle kielelle Sofi Oksasen Puhdistus on käännetty?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sofi Oksasen romaania Puhdistus on tällä hetkellä (2021) käännetty kolmellekymmenelleseitsemälle kielelle.

http://www.sofioksanen.fi/sofi-oksasen-puhdistus-suomen-kaikkien-aikojen-toiseksi-kaannetyin-kirja/

Suomalaisen kirjallisuuden käännöstiedot löytyvät Suomen kansallibibliografia Fennicasta ja Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran ylläpitämästä käännöstietokannasta.

Suomen kirjallisuuden käännöstietokanta

Fennica