Kuinka kauan säilyy jääkaapissa linssitomaattikeitto, johon on lisätty kookoskermaa?

Kysytty

Kuinka kauan säilyy jääkaapissa linssitomaattikeitto, johon on lisätty kookoskermaa?

Vastaus

Vastattu

Kotiruoka säilyy jääkaapissa 2-4 päivää. Kannattaa kuitenkin huomioida, että ruoka kannattaa jäähdyttää mahdollisimman nopeasti ja säilyttää riittävän kylmässä jääkaapissa.

Lähteet ja lisätietoa:

Kotiruoka säilyy jääkaapissa 2–4 päivää – mutta vain, jos se on jäähdytetty oikein - Ruoka - Maaseudun Tulevaisuus

Helppo nyrkkisääntö – näin kauan ylijäänyt ruoka säilyy jääkaapissa | Makuja | MTV Uutiset