Koskahan ilmestyy äänikirja Enni Mustosen kirjasta Sidotut? Haluaisin varata sen mahdollisimman pian. Olen Vantaan Korson kirjaston asiakas.

Kysytty

Koskahan ilmestyy äänikirja Enni Mustosen kirjasta Sidotut? Haluaisin varata sen mahdollisimman pian. Olen Vantaan Korson kirjaston asiakas.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusista kirjoista otetaan Helmet-kirjastoihin vastaavat äänikirjat cd:einä heti kun ne ilmestyvät. Katsoimme kustantajan, Otavan, sivuilta että äänikirjan ilmestymisajaksi on ilmoitettu maaliskuu 2008.

Voitte varata äänikirjan heti, kun se tulee kirjastojen rekisteriin.