Koska saamme Viddlan kaikkiin Suomen kirjastoihin käytettäväksi? On surullista nähdä, että vain murto-osa kirjastoista on hoksannut streamattavien elokuvien…

Kysytty

Koska saamme Viddlan kaikkiin Suomen kirjastoihin käytettäväksi? On surullista nähdä, että vain murto-osa kirjastoista on hoksannut streamattavien elokuvien edut. Netflix, HBO yms. ovat tyyriitä, mutta kirjastolaiselle tämä palvelu olisi ilmainen!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olen nyt kysynyt asiasta kirjastomme hankinnoista päättäviltä. Toivottavasti pian saadaan asiasta lisää tietoa.