Koska ja miten Vantaa-kokoelman muistivantaa-tietokannan aineistoa voi tarkastella?

Kysytty

Koska ja miten Vantaa-kokoelman muistivantaa-tietokannan aineistoa voi tarkastella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muistivantaan sivuston julkistaminen on lykkääntynyt kirjastojärjestelmän vaihdon takia, mutta tietojemme mukaan palvelu julkistetaan 15.6.2004. Tällä hetkellä sivustolle näyttää kuitenkin jo pääsevän, osoite siis http://www.muistivantaa.net/ . (Tai klikkaat Vantaan kirjaston sivulla olevaa ikonia).

Jos tarkoitat kysymyksessäsi sivuston sisältämää aineistoa, niin:
- Vantaa-kokoelmaan kuuluva aineisto on pääasiassa vain käsikirjastokäytössä, siis luettavissa vain kirjastossa
- muu aineisto on lainattavissa normaalisti kirjastoista
- jos teos kuuluu museon kirjaston kokoelmiin, sen voi tilata Tikkurilan kirjastoon soittamalla Tikkurilan kirjaston tietopalveluun.