Koska Heinz alkoi tekemään stay clean cap korkkilla olevia ketsuppeja ja koska ne tulivat suomeen myyntiin?

Kysytty

Koska Heinz alkoi tekemään stay clean cap korkkilla olevia ketsuppeja ja koska ne tulivat suomeen myyntiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valora Trade Finlandin kuluttajaneuvonnasta kerrottiin, että Stay clean cap-korkilla varustetut pullot tulivat Suomeen vuonna 2008. He eivät kuitenkaan osanneet sanoa, koska nämä korkit ylipäänsä tulivat markkinoille, mutta arvelivat, että samana vuonna.
2008 Heinz julkisti myös uuden etikettinsä, jolla halutaan korostaa sitä, että Heinzin käyttämät tuotteet viljellään pikemminkin kuin tuotetaan. 2008 Heinz alkoi myös käyttää kierrätyskelpoisia muovipulloja.