Koska Ajan pyörän juuri ilmestynyt osa on varattavissa Helsingin alueella?

Kysytty

Koska Ajan pyörän juuri ilmestynyt osa on varattavissa Helsingin alueella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Robert Jordanin Ajan pyörä -kirjasarjan 24. osa Unten veitsi ilmestyi huhtikuussa suomeksi Karistolta. Tilauksessa ollutta teosta on hankintajärjestelmämme tietojen mukaan saapunut 31. toukokuuta Helsingin kaupunginkirjastoihin. Kirjojen vastaanottoon ja käsittelyyn menee jonkin aikaa, mutta heti kun teoksen nide- ja tilaustietueet on syötetty järjestelmään ja niteet on selvitetty KÄSITTELYSSÄ-tilasta, voit tehdä opuksesta varauksen.