Kokonainen, pieni pyöreä keltainen hirssinjyvä-voiko sen sellaisenaan jauhaa käsimyllyssä jauhoksi? Se on niin pieni ettei kai sitä enää voi mitenkään kuoria…

Kysytty

Kokonainen, pieni pyöreä keltainen hirssinjyvä-voiko sen sellaisenaan jauhaa käsimyllyssä jauhoksi? Se on niin pieni ettei kai sitä enää voi mitenkään kuoria ennen sitä...?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastostamme löytyy useita kirjoja, joissa on tietoa hirssi-viljasta ja sen käytöstä.
Tutustu esim.
1. Schöneck, Annelies : Vilja, 1997
2. Rousi, Arne . Auringonkukasta viiniköynnökseen, 1997
3. Otavan suuri keittokirja, 1993
Lisäksi voit kääntyä tietopalvelumme puoleen, josta saat lisätietoa.