Kohteliaimmin tiedustelen yhteystietoja, julkaisuja assyriologian dos. Ilmari Kärkeä koskien.

Kysytty

Kohteliaimmin tiedustelen yhteystietoja, julkaisuja assyriologian dos. Ilmari
Kärkeä koskien.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmari Kärjen yhteystietoja voi tiedustella Helsingin yliopiston Aasian ja Afrikan kielten ja kulttuurien laitoksesta Unioninkatu 38 B, Helsinki
Fax: +358-9-191 22094 E-mail: Harry.Halen@Helsinki.Fi Telephone: Office, amanuensis +358-9-191 22224 Oletettavasti hän on jo eläkkeellä.

Helsingin yliopiston kirjaston Helka-tietokannasta http://wwls.lib.helsinki.fi/ löytyivät seuraavat Ilmari Kärjen teokset:
Kärki, Ílmari Gudean sylinterien tempukset Helsinki : Helsingin yliopisto, [1962] 122 lehteä, Pro gradu -tutkielma, Itämaiden kirjallisuus
Kärki, Ilmari Gudean sylinterit : transsyllabointi, käännös ja analyysi Helsinki : Helsingin yliopisto, [1963] 210 lehteä, Lisensiaatintutkimus, Itämaiden kirjallisuus

Haec Studia orientalia professori assyrologiae etphilologiae semiticae in Universitate Helsingiensi Armas I. Salonen anno 1975 sexagenario ddd Societas orientalis Fennica, collegae, discipuli, amici / redigenda curavit Ilmari Kärki ; edidit Societas orientalis Fennica. Amsterdam : North-Holland, [1975]´VIII, 369 s. : kuv. (Studia Orientalia, ISSN 0356-2719 ; 46) ISBN: 0-7204-8100-7ISBN: 0-7204-8146-5

Haec Studia Orientalia professori linguarum turcicarum emerito in universitate Helsingiensi Martti Räsänen anno 1973 octogenario DDD Societas orientalis Fennica collegae discipuli amici / ed. Societas orientalis Fennica ; red. curavit Ilmari Kärki. Helsinki : Finnish Oriental Society, 1974 Useita sivunumeroita : muotok. (Studia Orientalia / [edidit Societas Orientalis Fennica] ;

Wainwright, John Huhtikuun murhat / Suom. Ilmari Kärki Porvoo : WS, 1968 227 (1) s. (Sapo-sarja ; 86) ALKUTEOS: Talent for murder

Wainwright, John Huhtikuun murhat / John Wainwright ; suomentanut Ilmari Kärki 2. p. Porvoo : WSOY, 1994 227, [1] s. ; 18 cm (SaPo ; 86), ALKUTEOS: Talent for murder ISBN: 951-0-03771-0

Kärki, Ilmari Kritik zu neueren Besprechungen. Helsinki : Societas orientalis Fennica, 1973 8 s. : kuv. (Studia Orientalia, ISSN 0356-2719 ; 43, 11) ISBN: 951-95073-4-5

Kärki, Ilmari Die Königsinschriften der dritten Dynastie von Ur Hki : Suomen itämainen seura, 1986 (Studia Orientalia, ISSN 0039-3282 ; 58) ISBN: 951-9380-02-7

Kärki, ILmari Die Sprache der sumerischen Königsinschriften der frühaltbabylonischen Zeit Helsinki : Societas Orientalis Fennica, 1967 VI, 349 (1) s. (Studia Orientalia / edidit Societas Orientalis Fennica ; 35)

Kärki, Ilmari Die Sprache der sumerischen Königsinschriften der frühaltbabylonischen Zeit Helsinki : Societas Orientalis Fennica, 1967 VI, 349 (1) s. (Studia Orientalia. Series B ; 1) VÄITÖSKIRJA: Diss. : Helsingin yliopisto

Studia Orientalia / edidit Societas Orientalis Fennica ; redigenda curaverunt Henri Broms, Ilmari Kärki, Erkki Salonen Amsterdam : North-Holland, 1976 V, 195 s. (Studia Orientalia, ISSN 0356-2719 ; 45) ISBN: 0-7204-0442-8

Kärki, Ilmari Die sumerischen Königsinschriften der frühaltbabylonischen Zeit im Umschrift und Übersetzung Helsinki : Societas Orientalis Fennica, 1968; 4:o. (Studia Orientalia / [edidit Societas Orientalis Fennica] ; [35:2])

Die sumerischen und akkadischen Königsinschriften der altbabylonischen Zeit / Ilmari Kärki OSA: 1 : Isin, Larsa, Uruk Hki : Finnish Oriental Society (Studia Orientalia, ISSN 0039-3282 ; vol. 49) ISBN (OSA): 951-95075-6-6

Die sumerischen und akkadischen Königsinschriften der altbabylonischen Zeit / Ilmari Kärki OSA: 2 : Babylon JULKAISTU: Hki : Finnish Oriental Society (Studia Orientalia, ISSN 0039-3282 ; 55, 1) ISBN (OSA): 951-95076-3-9

Fennicasta - Suomen kansallisbibliografiasta löytyivät puolestaan seuraavat Ilmari Kärjen teokset:

Haec Studia orientalia professori assyrologiae et philologiae semiticae in Universitate Helsingiensi Armas I. Salonen anno 1975 sexagenarioddd Societas orientalis Fennica, collegae, discipuli, amici / redigenda curavit Ilmari Kärki ; edidit Societas orientalis Fennica. - Amsterdam : North-Holland, [1975](Holland). - VIII, 369 s. : kuv. - (Studia Orientalia, ISSN 0356-2719 ; 46)

Kärki, Ilmari, 1925- Kritik zu neueren Besprechungen / Ilmari Kärki, Erkki Salonen. - Helsinki : Societas orientalis Fennica, 1973 (SKK). - 8 s. : kuv. - (Studia Orientalia, ISSN 0356-2719 ; 43, 11) ISBN 951-95073-4-5

Kärki, Ilmari, 1925- Die Königsinschriften der dritten Dynastie von Ur / Ilmari Kärki. - Hki : Suomen itämainen seura, 1986 (Offset). - XIX, 158 s. ; 25 cm. -(Studia Orientalia, ISSN 0039-3282 ; 58)ISBN 951-9380-02-7

Kärki, Ilmari, 1925- Die Sprache der sumerischen Königsinschriften der frühaltbabylonischen Zeit / Ilmari Kärki. - Hki : Societas Orientalis Fennica, 1967. - VI, 349 (1) s. - (Studia Orientalia ; 35) Väitösk. lisäksi 1 irtol. -[Akad. Abh. : Helsingin yliopisto]

Kärki, Ilmari, 1925- Die sumerischen Königsinschriften der frühaltbabylonischen Zeit im Umschrift und Übersetzung. - Hki : Societas Orientalis Fennica, 1968. -VII, 100 lehteä, ; 4:o. Textband zu "Die Sprache der sumerischen Königsinschriften der frühaltbabylonischen Zeit" desselben Verfassers, Studia Orientalia 35

Studia Orientalia 45 / edidit Societas Orientalis Fennica ; redigenda curaverunt Henri Broms, Ilmari Kärki, Erkki Salonen. - Amsterdam : North Holland, 1976 (Holland). - V, 195 s. - (Studia Orientalia, ISSN 0356-2719 ; 45)

Die sumerischen und akkadischen Königsinschriften der altbabylonischen Zeit / Ilmari Kärki. - Hki : Finnish Oriental Society. 1 : Isin, Larsa, Uruk. 1980. - XVlll, 193 s. ; 25 cm. - (Studia Orientalia, ISSN 0039-3282 ; vol. 49) ISBN 951-95075-6-6

Wainwright, John Huhtikuun murhat / Suom. Ilmari Kärki. - Porvoo ; Hki : WS, 1968 (Porvoo). - 227 (1) s. - (Sapo ; 86) Alkuteos: Talent for murder

Wainwright, John Huhtikuun murhat / John Wainwright ; suomentanut Ilmari Kärki. - 2. p. - Porvoo ; Helsinki ; Juva : WSOY, 1994. - 227, [1] s. ; 18 cm. - (Sapo ; 86)Alkuteos: Talent for murder. ISBN 951-0-03771-0