"Knitting on top of the world" odottaa noutoa Soukan kirjastossa jo pidempään.Olen seuraava jonotuslistalla.Voiko Soukan kappaleen saada,vai pidetäänkö sitä…

Kysytty

"Knitting on top of the world" odottaa noutoa Soukan kirjastossa jo pidempään.Olen seuraava jonotuslistalla.Voiko Soukan kappaleen saada,vai pidetäänkö sitä odottamassa edelleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Soukassa noutoa odottavaa kappaletta pidetään siellä 17.10 saakka. Jos asiakas ei siihen mennessä ole noutanut varaamaansa kirjaa, se laitetaan eteenpäin seuraavalle varaajalle eli teille.

Asiakkaalla on kahdeksan päivää aikaa (sunnuntaita ei lasketa mukaan) käydä noutamassa varaamansa aineisto noutokirjastosta.