Kirjojen ammattilaiset ? Olen pitänyt suuresti Carlos Ruiz Zafonin romaaneista. Mitä/ ketä samantyyppistä kirjaa/kirjailijaa suosittelisitte?

Kysytty

Hei kirjojen ammattilaiset ?

Olen pitänyt suuresti Carlos Ruiz Zafonin romaaneista. Mitä/ ketä samantyyppistä kirjaa/kirjailijaa suosittelisitte?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monia Carlos Ruiz Zafonin kirjoja luonnehditaan mm. sanoilla jännityskirjallisuus ja maaginen realismi. Samoja piirteitä löytyy monista allamainittujen kirjailijoiden teoksista. Arturo Perez-Reverte on lisäksi Ruiz Zafonin tapaan espanjalainen.

- Jonathan Carroll

- Arturo Perez-Reverte

- Haruki Murakami

- Johanna Sinisalo