Kirjasuosituksia? Harvakseen lukeva eläkeläinen lumoutui Iida Turpeisen "Elollisista". Hänelle ehdotettiin seuraavaksi Maja Lunden "Mehiläisten historiaa". Se…

Kysytty

Kirjasuosituksia? Harvakseen lukeva eläkeläinen lumoutui Iida Turpeisen "Elollisista". Hänelle ehdotettiin seuraavaksi Maja Lunden "Mehiläisten historiaa". Se ei imaissut mukaansa, etenkään tulevaisuuteen sijoitetut synkkyysjaksot. Mitä otettaisiin seuraavaan ehdotukseen? Mieluiten suomeksi, mutta ruotsikin sujuu.

Vastaus

Vastattu

Otollisin kanava lukuvinkkejä kaipaavalle on Tampereen kaupunginkirjaston Mitä lukisin? -palvelu, josta saa omien toiveiden mukaan räätälöityjä kirjasuosituksia.

Toivomukset voi esittää oheisella kaavakkeella: E-lomake - Mitä lukisin? (tampere.fi)

Omasta puolestani tarjoan Selja Ahavan kirjaa Nainen joka rakasti hyönteisiä.

0 ääntä

Kommentit

Hei! Vaikka ei muilta palstan lukijoilta vinkkejä pyydettykään, rohkenen ehdottaa muutamaa äskettäin lukemaani (hiukan vanhempaa) luontoaiheista kirjaa, jotka vaikuttivat minuun vahvasti ja jäivät mieleeni.

Anni Kytömäki, Margarita
Patrik Svensson, Ankeriaan testamentti
Morten A. Strøksnes, Merikirja

Ystävällisin terveisin,
A.M.

Kiitos ehdotuksista, A.M. Kaikkia kolmea näkyy olevan Pirkanmaan kirjastoalueella: Kytömäki kaunokirjallisuudessa ja muut tietokirjallisuuden puolella - hyllyillä tai varattavissa oman kunnan kokoelmista.