Kirjastossa mainostettiin uutta maksutonta varausjärjestelmää. Miten salasana (alias) syötetään tilauksen yhteydessä. Käsittääkseni sana on oltava jotta…

Kysytty

Kirjastossa mainostettiin uutta maksutonta varausjärjestelmää. Miten salasana (alias) syötetään tilauksen yhteydessä. Käsittääkseni sana on oltava jotta laina voidaan laittaa noudettavien hyllyyn.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Alias lisätään tietoihisi kirjastossa.