Onko Neil Diamond -niminen muusikko käynyt Suomessa? Milloin tämä on tapahtunut vai ei ole käynyt koskaan?…

Kysytty

Hei Kirjastonhoitajat

Minulla olisi yksi erikoinen kysymys: onko Neil Diamond -niminen muusikko käynyt Suomessa? Milloin tämä on tapahtunut vai ei ole käynyt koskaan? Iso kiitos valmiiksi teille kaikille jotka yrittivät vastata sähköpostilla näihin kysymyksiini samalla toivon hyvää syksyn loppua ja alkavaa talvea.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Concert Archives -sivustolla on listattuna 724 Neil Diamondin konserttia 1960-luvulta lähtien. Hakemalla sivuston tietokannasta ei löytynyt yhtään konserttia, jossa Neil Diamond olisi esiintynyt Suomessa. Todennäköisesti hän ei siis ole täällä käynyt koskaan esiintymässä.

Lähde:

https://www.concertarchives.org/bands/neil-diamond#faq-section