Kirjastonhoitaja, olen Elämäsi Kuntoon kurssilla ja ehdotin että mentäisiin Elfviikkiin lintuja bongaamaan mutta kun on pulaa kiikareista niin kysymys kuuluu…

Kysytty

Hei kirjastonhoitaja,

olen Elämäsi Kuntoon kurssilla ja ehdotin että mentäisiin Elfviikkiin lintuja bongaamaan mutta kun on pulaa kiikareista niin kysymys kuuluu voiko Espoon kirjastoista lainata / vuokrata kunnon KIIKAREITA ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitetettavasti kiikareita ei saa Espoon kirjastoista lainaksi, eikä niitä saa muistakaan Helmet-kirjastoista. Suksia, sauvoja ja luistimia on tarjolla pääkaupungin kirjastoissa mutta kiikareita ei.

Netistä löytyy lainauspalvelu Kuinoma, ja sieltä saa kiikareitakin: http://www.kuinoma.fi/tuotteet/442