Kirjaston väki. Onko mahdollista näillä tiedoilla löytää kirjan nimi Metsästän suomalaista kirjaa jonka nimeä, enkä kirjoittajaa en muista. Kirjoittajan kuvaus…

Kysytty

Hei kirjaston väki. Onko mahdollista näillä tiedoilla löytää kirjan nimi

Metsästän suomalaista kirjaa jonka nimeä, enkä kirjoittajaa en muista.

Kirjoittajan kuvaus: suomalainen  mies kirjailija, mahdollisesti esikoisteos.

Julkaistu  2015-2018 välisenä aikana.

Tarinassa miehen parisuhde rikkoutuu, mies muuttaa Suomen saaristoon vuokramökkiin, haluaa olla yksin. Mutta saaressa tapaa uuden tuttavuuden.

Ohut kirja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkastelin noina vuosina ilmestyneitä esikoisteoksia, mutta ikävä kyllä kuvaukseen sopivaa ei löytynyt. Myöskään valtakunnalliselta kirjastolaisten keskustelulistalta ei löytynyt vastausta.

Tunnistaisiko joku palvelumme seuraajista?