Kirjaston nettisivuilta ei löydy nopeasti tietoa, missä kirjastossa voi tulostaa tarroja ja 3D-tulostusta. Jokaisen kirjaston sivulta pitää erikseen tämä tieto…

Kysytty

Kirjaston nettisivuilta ei löydy nopeasti tietoa, missä kirjastossa voi tulostaa tarroja ja 3D-tulostusta. Jokaisen kirjaston sivulta pitää erikseen tämä tieto hakea. Asun itse Vantaalla (Ylästössä). Missä olisi lähin kirjasto, josta jompikumpi tai molemmat laitteet löytyvät?

Vastaus

Vastattu

Helmet-sivulta löydät linkin Kirjastot ja palvelut -valikkoon https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut . Sieltä voit hakea esimerkiksi kirjastot, joissa on 3D-tulostimet. Kun löydät itsellesi sopivan kirjaston, voit lukea kirjaston sivulta laitteen käyttö- ja varaustiedot.  En tiedä, mitä tarkoitat tarratulostuksella. Kirjastojen tavallisiin tulostimissa et voi käyttää omia tarra-arkkejasi. Sen sijaan palveluvalikosta löytyvillä suurkuvatulostimilla voit "tulostaa jopa 130 cm leveitä julisteita, tarroja ja kuvasuurennoksia. "