Kirjaston asiakas tiedustelee runoa, joka on aika pitkä ja siinä on pyörä joka kulkee eteenpäin ja kasvaa matkan aikana. Runo kuvaa kasvamista, asiakas…

Kysytty

Kirjaston asiakas tiedustelee runoa, joka on aika pitkä ja siinä on pyörä joka kulkee eteenpäin ja kasvaa matkan aikana. Runo kuvaa kasvamista, asiakas muistelee että oli yhden A4:n mittainen kirjoitus ja käytiin läpi äidinkielentunnilla, jossa puhuttiin Kafkasta ja runoista joita on vaikea tulkita? Arvoitusmainen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aleksandr Puskinilta löytyy runo Elämän rattaat, jota on käytetty googlen mukaan Äidinkielen kurssilla 3:A 1.
Runo löytyy kirjasta Maailmankirjallisuuden kultainen kirja: slaavilaiset kirjallisuudet, WSOY 1936.