Kirjastokorttini on vanhentunut tämän vuoden alussa. Miten saan uuden?

Kysytty

Kirjastokorttini on vanhentunut tämän vuoden alussa. Miten saan uuden?

Vastaus

Vastattu

Jos tietojasi ei ole enää kirjaston rekisterissä, saat kirjastokortin ja tunnusluvun mistä tahansa Helmet-kirjastosta ilmoittamalla osoitteesi ja esittämällä kirjaston hyväksymän voimassaolevan henkilötodistuksen, jossa on valokuva ja henkilötunnus.

Voit nopeuttaa uuden kirjastokortin saamista tuomalla kirjastoon valmiiksi täytetyn kirjastokorttihakemuksen (PDF)

Voit myös tallentaa tietojasi etukäteen kirjaston asiakasrekisteriin alla olevasta linkistä aukeavalla lomakkeella. Lomakkeen täyttäminen etukäteen nopeuttaa kirjastokortin saamista. Kun olet tallentanut tietosi, voit käydä hakemassa kirjastokortin mistä tahansa Helmet-kirjastosta.

Rekisteröidy kirjaston asiakkaaksi

https://helmet.finna.fi/Content/kirjastokortti-ja-lainaaminen