Kirjastokorttini kadonnut, miten uusi tilalle? Onko mahdollista internetin kautta uusia?

Kysytty

Kirjastokorttini kadonnut, miten uusi tilalle? Onko mahdollista internetin kautta uusia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kirjastokorttia ei voi uusia internetin kautta, mutta puhelimitse voi mitätöidä kortin käytön, jos on mahdollista, että kortti vielä löytyy. Varsinkin jos kortti on varastettu, se kannattaa heti mitätöidä ja ottaa sitten uusi kortti.

Saadakseen uuden kortin täytyy asiakkaan tulla henkilökohtaisesti kirjastoon. Uuden kortin saamiseen tarvitaan kuvallinen henkilöllisyystodistus, ja
kortti maksaa 20 mk.