Kirjastokortillani voin lainata kirjoja, mutta sama tunnus ei käy enää lukusaliin,miten saan uuden tunnuksen?

Kysytty

Hei
Kirjastokortillani voin lainata kirjoja, mutta sama tunnus ei käy enää lukusaliin,miten saan uuden tunnuksen?

Vastaus

Vastattu

Saat kirjastokorttisi pin-koodin/tunnuksen, kun käyt kirjastossa kirjaston palveluaikana!