Kirjasto bussilakon aikaan? En pääse palauttamaan vanhoiksi meneviä lainoja enkä hakemaan varauksiani. Mitä tapahtuu?

Kysytty

Kirjasto bussilakon aikaan? En pääse palauttamaan vanhoiksi meneviä lainoja enkä hakemaan varauksiani. Mitä tapahtuu?

Vastaus

Vastattu

Suosittelen, että soitat omaan kirjastoosi ja keskustelet asiasta. Varaudu kertomaan puhelimessa kirjastokorttisi numero. Kysy voidaanko lainasi uusia ja voidaanko varaustesi noutoaikaa pidentää. Vastaus riippuu siitä, onko lainoistasi tai varauksistasi varausjonoa vai ei. Tarvittaessa sinulle voidaan tehdä uudet varaukset. Jos et voi itse palauttaa tai noutaa varauksiasi, selvitä voisiko joku tuttavasi käydä puolestasi kirjastossa.

Lisätietoja:
https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Erapaivat_ja_varaukset_bussilakon_aikana(256530)