Kirjassa Suomen kansan aikakirjat osa 9 (vai 10?) on kuva jonka kuvatekstinä on "pakkasilta Nevskillä". Kenen maalaus se on ja minkä niminen?

Kysytty

Kirjassa Suomen kansan aikakirjat osa 9 (vai 10?) on kuva jonka kuvatekstinä on "pakkasilta Nevskillä". Kenen maalaus se on ja minkä niminen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pakkasilta-niminen kuva löytyi Suomen kansan aikakirjat osasta 8, sivulta 605. Kollega tunnisti maalauksen Y. Y. Kleverin teokseksi Nevski Prospekt illalla (1870).