Kirjan nimi on noin Miksi kukaan ei puhu siitä joka on tärkeää, tai mikä on.... Luultavasti englantilainen, ei vanha.

Kysytty

Kirjan nimi on noin Miksi kukaan ei puhu siitä joka on tärkeää, tai mikä on.... Luultavasti englantilainen, ei vanha.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin Jon McGregorin kirja Jos kukaan ei puhu siitä mikä on tärkeää (alkuteos If nobody speaks of remarkable things). Kirja on ilmestynyt suomeksi vuonna 2004 Otavan kustantamana.